3 ویژگی اصلی کتاب سه دقیقه در قیامت

اینجا ما بهتون بهترین اقلام برای خرید اینترنتی رو معرفی میکنیم.

3 ویژگی اصلی کتاب سه دقیقه در قیامت

با خرید کتاب سه دقیقه در قیامت از فروشگاه اینترنتی جریان کتاب مطالعه میکنید که شامل خاطراتی از یکی از مدافعان حرم است. او طی یک عمل جراحی مرگ را برای چند لحظه تجربه می‌کند و بعد با اقدامات پزشکی در اتاق عمل، دوباره به زندگی برمی‌گردد. او در همین چند لحظۀ کوتاه صحنه‌هایی دیده است که به‌راحتی نمی‌شود آن را درک کرد.

کاری از گروه فرهنگی ابراهیم هادی.

خرید کتاب سه دقیقه در قیامت جریان کتاب

معرفی کتاب

این کتاب دارای دو فصل می باشد.

فصل اول مجموعه ای از گفتارهای افرادیست که تجربه زندگی در عالم برزخ را داشته اند.و در فصل دوم داستان شخصی را روایت می‌کند که تجربه مرگ لحظه‌ای را دارد.

درفصل اول:روایت شخصی که با شفاعت امام رضا ع به دنیا باز میگردد.

خاطره ای از شهید گرانقدر دفاع مقدس که جایگاه بهشتی خود را میبیند فقط برای اینکه رضایت پدر را جلب کند برای شهادتش به دنیا باز میگردد.ک گرفتار حق الناس است.که در جمعی دوستانه ابروی انسان محترمی را برده است.و درخواست دارد برایش حلالیت بطلبند. از کتاب به کرامات و عنایات شهدا ب افراد در عالم برزخ اشاره شده است .

مهمترین چیزهایی که در ان سراب حلال مشکلات خواهد بود محبت اقا اباعبدالله است که در تجربه بسیاری مومنین مشاهده شده است.

روحیه ی طلبکاری و ناسپاسی افرادی که حتی از والدین خود تشکر نمی‌کنند.و همواره از مشکلات گله دارند.یکی از شفیعان انسان در قیامت قرآن است.و مقامات عالی آن در اختیار کسانی است که قرآن خواندند و فهمیدند.

از آثار لقمه حرام می گوید که باعث عدم استجابت دعا و ایجاد شبهه و قساوت قلب می شود.

در بخش پایانی به تجارب افراد غربی در زمینه دنیای پس از مرگ می پردازد.

در فصل دوم روایت داستان از زبان پسر ۱۷ ساله شروع می‌شود که در خانواده‌ای مذهبی رشد پیدا کرده‌ است. و در جوانی از خدا می خواهد که زودتر بمیرد و آلوده به گناه نشود که شبی در خواب می بیند که به او می گویند انقدر طلب مرگ نکن هنوز نوبت تو نرسیده است.بعد از آن تصمیم می گیرد برای رضای خدا کار کند و حرفی از مرگ نزند.

وارد تشکیلات سپاه پاسداران میشود.و در عملیات سال ۹۰ با تروریست های شمال غرب دچار عفونت چشم میشود .بعد از حدود سه سال متوجه می‌شود یک توده در پشت چشمش وجود دارد خطرناک است و احتمال نابینایی و آسیب به وجود دارد.

در حین عمل یکباره همه چیز عوض میشود.و احساس راحتی میکند و می گوید برای یک لحظه زمانی را دیدم که نوزاد بودم و در آغوش مادرم و تمام زندگی و عالم را دستگاه مانیتور اتاق عمل دیدم تمام اعمالی که هرچه ب سنین بالاتر رسیدم ثواب کمتری از نمازهای جماعت و هیات ها در نامه عمل می‌دیدم.نیت در صفحات کتاب عمل با خط درشت نوشته شده بود.

مثلا زمانی کودکی را در حال غرق شدن نجات داده بودم واین عمل خالصانه در پیشگاه خدا ثبت شده بود.

درسفر کربلا من مراقبت از پیرمردی که هوش و هواس درستی نداشت را به عهده گرفته بودم.به ادعای این پیرمرد اقا شفاعت کردند وگناهان ۵ سال مرا بخشودنددر این حال بودم ک ناگهان روح به جسم برگشته بودو بقول دکترم بیمار احیا شده بود.در حالتی بین ناراحتی و خوشحالی بودم. بهشت برزخی را با تمام نعمت هایش دیده بودم و تحمل دنیا برایم سخت بود.

 

 

در این کتاب مجموعه‌ای از گفتار ها و تجربیات مشترک افرادی است که تجربه زندگی در عالم برزخ را داشته اند.

فصل اول کتاب به تحلیل پدیده ناشناخته و پر رمز و راز مرگ می‌پردازد که برای برخی از انسان‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که اصطلاحاً به آن تجربه نزدیک به مرگ می‌گویند یعنی خروج روح از کالبد مادی و گشت و گذار در عالم معنا که گاهی فقط در چند ثانیه رخ میدهد.

کتاب سه دقیقه در قیامت

فصل بعدی کتاب روایت خاطرات یکی از مدافعان حرم است که همیشه آرزوی مرگ داشت را بیان می کند که طی اتفاقاتی مورد عمل جراحی قرار می گیرد و برای لحظه‌ای از دنیای خاکی میرود و تجربه‌های نزدیک به مرگ دارد او در این زمان کوتاه چیزهایی را میبیند که درک آن برای مردم عادی سخت است و سال‌ها زندگی اش را تحت تاثیر قرار می دهد.

در آن لحظه تمام جزئیات زندگی و کارهای خوب و بد او از جلوی چشمانش می گذرد .

بیان اینکه تاثیر نیت در اعمالی که انجام داده است چقدر می تواند تاثیر گذار باشد .

اشاره به آثار لقمه حرام که باعث عدم استجابت دعا میشود.

کمک به پیرمردی در سفر کربلا که باعث شفاعت و بخشیده شدن گناهان شده بود .

مقامات عالی که با خواندن و فهمیدن قرآن به دست می آید.

تاثیر غیبت و قضاوت و بردن آبروی مومن که باعث همنشینی با شیطان می شود و.....

و در بخش پایانی به معرفی چندین کتاب از تجارب افراد غربی در زمینه دنیای پس از مرگ می پردازد که جزء پرفروش ترین کتاب های جهان است.

این کتاب فاخر را میتوانید از فروشگاه اینترنتی جریان کتاب تهیه نمایید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.